fun card

I got a card from my daughter for Father’s Day.


It’s the funnest and wittiest card I’ve ever had for the occasion. (The content was even better.) Though I don’t dress like Clark Kent, the humor is flattering. Wish there were Daughter’s Day.

One thought on “fun card

  1. 素敵なお嬢様ですね。さすがユーモアのセンスはお父様譲り?
    Every day is Daughter’s Day なお父様が多いので、あえてないのでしょうか。
    父母は、たまには感謝してもらえる日があったっていいじゃないか!という感じ?(笑)
    それでも忘れられがちな父の日。以前見たアメリカの新聞の漫画に、母の日との待遇を比較して落ち込む父親が描かれていて、ほかの国でも似たようなものなのかと、世界中のお父さん達の悲哀を感じました。

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です